שלום רב, אני עובד כבר קרוב ל-7 שנים במוקדי שירות שונים המאלצים אותי לשבת עם אוזניה. בשנה האחרונה התחלתי לאבד את שמיעתי באותה האוזן שהאזניה הייתה. לפי דעתי זה קרה בעקבות האזניה. האם ניתן לקשר בין איבוד השמיעה עד כדי חירשות לגמרי למחלת מקצוע?
עקרונית כן אבל יש לבדוק שמא מדובר בחרשות פתאומית באותה אוזן ואז זה לא קשור. אני צריך לעיין בבדיקת השמיעה האודיוגרם ובמסמכים הרפואיים .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אבי שלום, חסרים פרטים רבים ביחס לסוג העבודה והפעולות שאתה מבצע, כמו גם ביחס למצב הרפואי. מומלץ לפעול לברור המצב הרפואי באמצעות פניה לאורתופד (לו יש לספר על תנאי העבודה) ולאחר מכן לפנות לעורך דין לשם...
המשך תשובה