שלום רב, אבי עובד כשיפוצניק ,ונדרש ממנו להרים שקים של חומרים לדירות גבוהות בלי מעלית ובאופן כללי צריך להתעסק עם משקלים. לפני כמה חודשים התחילו לו כאבים שהחמירו, ואבחנו לו לכידת המפרק, אפשר לתבוע את הביטוח הלאומי לקבלת קצבת נכות? יצטרכו לעשות לו ניתוח אם הוא מתכוון להמשיך לעבוד.
.png)
שלום ,
יש בהחלט טעם לבדיקה האם מדובר בתאונה או מחלת מקצוע, ולהעמיק בשאלה האם ישנו קשר סיבתי לעבודתו.
נשמח לעמוד לשירותך ,
אורן מעוז, עו"ד
ביטוח לאומי - מחלות מקצוע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי , ניתן לכאורה לקשור בין מרפק טניס לתנאי העבודה כמנהלת חשבונות המקלידה רוב הזמן נתונים למחשב/מחשבון. במידה והיתה הכרה הנכות נקבעת ע"י ועדה רפואית לאחר ששוטחים בפניהם את הטענות הן לעניין התפקוד והן...
המשך תשובה