שלום במקרה שיש לי פגיעה כרונית בגב בעבודה שבא אני נושא משקלים כבדים בתור סבל, אז אוכל לקבל הכרה של מחלת מקצוע? אני בן 30, ללא עבר של בעיות גב. תודה.
.png)
שלום רב,
ככל שניתן להוכיח קשר בין אופי ביצוע העבודה לבין הפגיעה ממנה אתה סובל, המוסד לביטוח לאומי יאלץ להכיר בה כפגיעה בעבודה.
ככל שתבקש תשובה ספציפית יותר- נשמח לעמוד לרשותך לאחר קבלת פרטים נוספים על אופי הפגיעה ואופי העבודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום, המעסיק אינו יכול לאלץ אותך לעבוד בתנאים שאינם תואמים לאישור של הרופא התעסוקתי במידה ואינך רוצה בכך. ככל שהאישור הוא לצמיתות והמעסיק אינו יכול להעסיק אותך בתנאים הנ"ל, המשמעות הינה סיום יחסי הע...
המשך תשובה