האם גנן שעבד שנים רבות בחוץ יכול לתבוע בגין מחלת מקצוע?
יובל שלום,
שאלתך אינה מפורטת דיה, אך אנסה להשיב בכלליות.
במקרים מסוימים ניתן לתבוע את המוסד לביטוח לאומי בגין התפרצות סרטן העור. הוכחת הקשר הסיבתי בין תנאי העבודה לגידול תלויה במידה רבה בסוג הגידול, מיקומו, טיב החשיפה, לשמש, משכה ותדירותה.
בכל מקרה, במקרים מעין אלה ניתן לצפות למאבק מצד המוסד לביטוח לאומי אשר איננו מכיר במחלות מעין אלה כפגיעה בעבודה בקלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום פרידה, במידה ואת סבורה שיש קשר בין סוגי הכימיקלים לבין מחלת העור, בתור התחלה , ניתן להגיש תביעה לפגיעה בעבודה למוסד לביטוח לאומי. נשמע לעמוד לשירותך, אורן מעוז , עו"ד ביטוח לאומי - מחלו...
המשך תשובה