האם גנן שעבד שנים רבות בחוץ יכול לתבוע בגין מחלת מקצוע?
יובל שלום,
שאלתך אינה מפורטת דיה, אך אנסה להשיב בכלליות.
במקרים מסוימים ניתן לתבוע את המוסד לביטוח לאומי בגין התפרצות סרטן העור. הוכחת הקשר הסיבתי בין תנאי העבודה לגידול תלויה במידה רבה בסוג הגידול, מיקומו, טיב החשיפה, לשמש, משכה ותדירותה.
בכל מקרה, במקרים מעין אלה ניתן לצפות למאבק מצד המוסד לביטוח לאומי אשר איננו מכיר במחלות מעין אלה כפגיעה בעבודה בקלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי מור, לא נדרש ממך להפסיק לעבוד כדי לקבל אחוזי נכות בגין מחלת מקצוע. דהיינו, אם את סבורה שחלית בעקבות תנאי העבודה שלך אפשר להגיש תביעה למחלת מקצוע ובמקביל להמשיך לעבוד כרגיל. בברכה, אורן מ...
המשך תשובה