שלום אני מתכנת שנים בחברה, כל היום על מחשב עם העכבר. בחודשיים האחרונים יש לי לסירוגין כאבי תופת שחוזרים. הרופא אמר לי שזה יכול בעיה שתחזור נתן לי פיזיותרפיה וטיפול בגלי קול. האם זה נחשב למחלת מקצוע? תודה מראש על התשובה.
יש מקום לפנות לביטוח לאומי בתביעה למחלת מקצוע. כדאי להצטייד בחוות דעת רפואית.
מתיאורך נשמע שאכן יש קשר סיבתי בין הכאבים לעבודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רינה, על פניו , ולמרות שחסרים עוד די הרבה נתונים, יש מקום לשקול הגשת תביעה להכרה במחלת מקצוע על רקע תנאי עבודתך ולקשור את הפגימה בגב לתנאי ולאופי העבודה . בברכת בריאות שלמה משרד עו"ד רונ...
המשך תשובה