שלום אני מתכנת שנים בחברה, כל היום על מחשב עם העכבר. בחודשיים האחרונים יש לי לסירוגין כאבי תופת שחוזרים. הרופא אמר לי שזה יכול בעיה שתחזור נתן לי פיזיותרפיה וטיפול בגלי קול. האם זה נחשב למחלת מקצוע? תודה מראש על התשובה.
יש מקום לפנות לביטוח לאומי בתביעה למחלת מקצוע. כדאי להצטייד בחוות דעת רפואית.
מתיאורך נשמע שאכן יש קשר סיבתי בין הכאבים לעבודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום משה, חשיפה לאסבסט עלולה לגרום למחלות ריאה חמורות, כולל סרטן קרום הריאה. מחלות אלו מתפתחות לעיתים קרובות שנים רבות לאחר החשיפה הראשונית לאסבסט. עליך לפנות לייעוץ אצל עו"ד מתמחה בתחום ולהגיש ערעו...
המשך תשובה