אני מנהלת סניף בנק כבר 16 שנים. לאחרונה אובחנתי במרפק טניס (tenis elbow). הרופא כתב בחוות דעתו כי יש קשר בין עבודתי במהלך השנים לבין הפציעה, מאחר ואני עובדת שנים על מחשב. האם זה יכול להיחשב כמחלת מקצוע? ואם כן, מה עלי לעשות על מנת לקבל פיצויים או קצבה בגין המחלה.
עליך למלא טפסים לפגיעה בעבודה במוסד לביטוח לאומי. יש לצרף לטפסים את האבחנה של הרופא אשר קושרת בין המחלה למקצוע. למרות קביעת הרופא-הקביעה המחייבת היא רק קביעתו של רופא המוסד לביטוח לאומי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אלי שלום, הגורם המרכזי למחלה הוא טרשת עורקים - תהליך שבו שוקע כולסטרול בדפנות כלי הדם. התהליך הטרשתי מתרחש בו זמנית בכלי דם רבים בגוף: בכלי הדם המובילים דם ללב, למוח, לכליות וכו`. אין המדובר במחלת מק...
המשך תשובה