לקיתי באסטמה. תמיד הייתי סובל מקוצר נשימה אבל לאחרונה זה החריף בצורה משמעותית. אני עובד בתור גנן בחברת שיפוצים. האם אני יכול להתפטר ולתבוע את ביטוח לאומי לאחוזי נכות?
ברק שלום
על מנת להתפטר ולקבל פיצויי פיטורין, עליך להביא אישור של רופא תעסוקתי שיקבע כי אינך יכול להמשיך ולעסוק במקצוע האמור בשל מחלתך.
משיקבע הרופא התעסוקי כי אינך יכול להמשיך ולעבוד, החובה על המעסיק לשלם לך פיצויי פיטורין כאילו פוטרתה.
על מנת להגיש בקשה לקבלת דמי פגיעה, יש צורך להוכיח קשר סיבתי בין העיסוק למחלתך.
מידע נוסף ניתן לקבל ביצירת קשר.
תודה
עו"ד, שמעון אלפסי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
ככל שהרופאים ימליצו לך על שמירת הריון, יש להגיש למוסד לביטוח לאומי תביעה לשמירת הריון בצירוף האישורים המתאימים. רופא המוסד לביטוח לאומי הוא זה שיאשר בסופו של דבר האם את אכן זקוקה לשמירת הריון או לא. ...
המשך תשובה