שלום. אני עובד כספר עצמאי. לאחרונה יש לי כאבים חזקים בכתפיים וקשה לי לעבוד. האורתופד אמר שיש לי דלקות בשרירים ועשיתי פיזיותרפיה. לאחרונה הכאבים שוב חזרו וקשה לי לעבוד. האם מדובר במחלת מקצוע?
זו מיקרוטראומה. כן כדאי לתבוע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי סנדי, הקשר שאת מתארת בין עבודה כקלדנית לבין דלקות פרקים עשוי להיות מוכר בביטוח הלאומי ויש מקום לבחון הגשת תביעה למחלת מקצוע. בכבוד רב, און רונן, עו"ד - עוסק בתחום הביטוח הלאומי נשמח לעמוד לש...
המשך תשובה