שלום רב! עבדתי במוקדים כ10 שנים רצוף. מאז אני לא מצליחה להתפטר משעולים חונקים. מטפלת בזה ע'י סטרואידים שזה רע מאוד. אי בטוחה שזה נובע מדיבור רצוף עם הלקוחות במוקד בתנאי לחץ ושיחות ממתינות רבות
יש לבחון באמצעות מומחה רפואי את הקשר הסיבתי בין תנאי עבודתך לבין מצבך הבריאותי. במידה וימצא קשר כזה, וכלל הנראה הוא ישנו, יש להגיש תביעה למחלת מקצוע בביטוח לאומי.
מומלץ לקבל ייעוץ משפטי מקיף וליווי.
בהצלחה,
אורית פז, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
רעות שלום, התביעה יכולה להיות מוכרת, בנסיבות מסויימות הקשרות לאופי העבודה שלך בגלידרייה, כתאונת עבודה על פי תורת המיקרו טראומה. פגיעה בעבודה מסוג מיקרו טראומה היא יציר פסיקה של בית המשפט ובאופן עקור...
המשך תשובה