אני עובדת כאחות כבר 18 שנה, העבודה מלווה בעמידה מרובה. לפני 4 שנים בהריון שלי נוצרה לי אי ספיקת ורידים, האם זאת מחלת מקצוע?
בהחלט כן. עמידה ממושכת הרי יכולה לגרום לאי ס]יקה ורידית וככל הנראה ההריון החמיר את המצב. אבל כן , יש להגיש תביעעה להכרה במחלה כפגיעה בעבודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, ככל שניתן לראות בתיעוד הרפואי שאכן תנאי העבודה הם שגרמו לפריקה הראשונה וזו שאחריה- בהחלט יש מקום לבחון הגשת תביעה למוסד לביטוח לאומי...
המשך תשובה