שלום רב אני עוסקת בקלדנות זה 11 שנה, בת 48, סובלת בשנה האחרונה מאוד מדלקת בגידי היד, וכנראה אצטרך גם לעבור ניתוח. האם זו עילה להגיש תביעה כל מחלת מקצוע? איך מבררים את זה?
.png)
היי שילה,
הקשר שאת מתארת בין עבודה כקלדנית לבין מחלה של דלקות כרוניות בגידי היד ידוע ומוכר לביטוח הלאומי ויש מקום לבחון הגשת תביעה למחלת מקצוע.
בכבוד רב,
און רונן, עו"ד - עוסק בתחום הביטוח הלאומי
נשמח לעמוד לשירותך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, עובד שנחשף באופן קבוע לשמש ובעקבות חשיפה זו לקה בסרטן מן הסוג הנגם כתוצאה מחשיפה לשמש- עשוי להיות מוכר ע"י המוסד לביטוח לאומי כמי שנפגע בעבודתו ולזכות בפיצויים. כמו כן, במידה והעבודה בוצעה ...
המשך תשובה