אחרי 5 שנות עבודה עם כפפות לטקס במכון קעקועים, פיתחתי אלרגיה ללטקס ונאלצתי לחפש עבודה חדשה שלא כוללת מגע עם החומר. אני יכולה לתבוע את הביטוח הלאומי?
אילנה שלום,
אלרגיה ללטקס מוכרת כמחלת מקצוע וניתן לתבוע בגינה את המוסד לביטוח לאומי, זאת במידה וישנה אבחנמה חד משמעית שזהו הגורם לתסמינים שמהם את סובלת.
יחד עם זאת, הנכות שתיקבע תלויה במידה רבה בחומרת ובהימשכות התסמינים גם ללא מגע לחומר ועל כן יש לשקול את כדאיות העניין בהתאם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, ככל שניתן להוכיח קשר בין אופי ביצוע העבודה לבין הפגיעה ממנה אתה סובל, המוסד לביטוח לאומי יאלץ להכיר בה כפגיעה בעבודה. ככל שתבקש תשובה ספציפית יותר- נשמח לעמוד לרשותך לאחר קבלת פרטים נוספים...
המשך תשובה