שלום רב רציתי לדעת לגבי מחלת מקצוע.. אני עצמאי ובעקבות סוג עבודתי התחילו לי בעיות בברכיים שבעקבות זאת אני צריך לעבור ניתוח שיצריך ממני תקופת החלמה וללא הכנסה...האם יש לי בתור עצמאי זכויות פיצוי/תשלום מביטוח לאומי? אודה לתשובתך.
השאלה אם הינך עצמאי או שכיר לא משנה.
יש לבחון האם תנאי עבודתך גרמו לנזק הרפואי.
באם כן, יש לשקול תביעה כנגד המוסד לביטוח לאומי.
בהצלחה,
אורית פז, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי גל, אכן נחשב למחלת מקצוע, בהנחה שלא היית מטופלת בתחום בנפשי לאורך השנים ללא קשר לעבודתך. נשמח לעמוד לרשותך , אורן מעוז, עו"ד ביטוח לאומי - מחלות מקצוע. ...
המשך תשובה