שלום, ביטוח לאומי הכיר בי כחולת מקצוע. האם אני זכאית לפיצויים למרות שאני ממשיכה לעבוד? תודה
.png)
היי אם את מתכוונת לתגמולי נכות , אז כן . תוכלי לקבל תגמולי נכות זמנית או צמיתה מהביטוח הלאומי גם אם את ממשיכה לעבוד וללא קשר.
בכבוד רב,
אורן מעוז, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, ככל שניתן להוכיח קשר בין אופי ביצוע העבודה לבין הפגיעה ממנה אתה סובל, המוסד לביטוח לאומי יאלץ להכיר בה כפגיעה בעבודה. ככל שתבקש תשובה ספציפית יותר- נשמח לעמוד לרשותך לאחר קבלת פרטים נוספים...
המשך תשובה