שלום, אניעובד כנגר 20 שנה, ובעבודה האחרונה (במשך שנתיים אצל אותו מעסיק) אני גם עושה סבלות- מרים את המטבחים, ארונות וכו', לעיתים לבתים בלי מדרגות וגם מרכיב אותם. אני ממש סובל מפיסורה ואף קיבלתי שבועיים חופש מחלה ויש לי תור לניתוח ב 10.7.13 . אחרי הניתוח עלי לנוח כמה שבועות. האם זו מחלת מקצוע? (פיסורה= כמו טחורים רק יותר גרוע)
תחילה יש לבדוק רפואית ממה זה נובע. האם מהרמה אחת כבדה מדיי או מהרמות חוזרות או בכלל שזה עניין פנימי שלא קשור לעבודה. תחילת הבירור רפואית ורק לאחרמכן משפטית .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, טריגר פינגר נגרם בשל דלקת של הגיד. עבודה /פעילות ספורטיבית שיש בהם גרימה לעומסים חוזרים ונישנים על כפות הידיים והאצבעות- עלולים לגרום להופעת המחלה. המוסד לביטוח לאומי מכיר בתופעה על רקע טור...
המשך תשובה