אני עובדת בעבודה משרדית כבר ארבע שנים, ולקיתי בתסמונת בגלל הלחץ והאינטנסיביות במשרד. איך תובעים בגין פגיעה בעבודה?
ג'יני שלום,
עד כמה שהדבר ידוע לי תסמונת התעלה הקרפלית אינה מתפתחת על רקע של לחץ בעבודה.
יחד עם זאת, במידה ועבודתך כרוכה בשימוש ממושך עם כפות הידיים ב, ייתכן וניתן לקבל הכרה בנפגעת עבודה.
אשמח לסייע באופן פרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום, ההטבות של ביטוח לאומי לנפגעי עבודה הן מגוונות. יש הטבות כספיות (מענק חד פעמי או קצבה חודשית כתלות בשיעור הנכות) וישנן גם הטבות כמו החזר הוצאות רפואיות ושיקום מקצועי. הדבר תלוי מקרה. בברכה,...
המשך תשובה