אני נמצא כחודשיים בבית כתוצאה מפגיעה במרפק ימין(דומיננטית), אובחן כ-epicodylitis, אני צריך להגיש את הטפסים לביטוח לאומי,האם לסמן מחלת מקצוע או תאונת עבודה, מקום העבודה נתן לי הלוואה במקום משכורת ומצפה שאחסיר להם כשאקבל את דמי הפגיעה,לתשובתכם המהירה אודה.
יש למלא את הטפסים כמחלת מקצוע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אסתר שלום , יש לערוך בדיקה יסודית האם המקרה שלך יכול להיות מוכר לפי תורת המיקרוטראומה. נשמח לעמוד לשירותך בעתיד, עו"ד אורן מעוז ביטוח לאומי ומחלות מקצוע. ...
המשך תשובה