היי, אני הגשתי תביעה בגין מחלת מקצוע ועכשיו אני מחכה לתשובה מביטוח לאומי. רציתי לדעת האם יש סיכוי שאני אוכל לחזור לעבודה לאחר מכן? למרות שאני אקבל הכרה במחלת מקצוע? כמובן שאני אהיה בתפקיד אחר, אבל באותו מקום עבודה. האם זה אפשרי?
עמוס שלום,
מבחינת הביטוח הלאומי, אין כל מניעה לשוב לעבודה לאחר שהוכרת כנפגע עבודה, זאת כמובן, ככל שמצבך מאפשר זאת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
לבנת שלום, צרידות כתוצאה מהרצאות לאורך תקופה של שנים יכולה להתאים למסגרת של נפגעי עבודה - מחלות מקצוע בביטוח לאומי. יש לקבל פרטים נוספים. בברכה, עו"ד אורן מעוז ביטוח לאומי ומחלות מקצוע ...
המשך תשובה