שלום נקבעו לי בעבר 10 אחוזי הכות עבור ירידה בשמיעה כמחלת מקצוע היום אחרי שעשיתי בדיקת שמיעה בשני מכוני שמיעה ובבית חולים השרון כולם מראים על החמרה של 45 /45 נשלחתי על ידי ביטוח לאומי ושם נקבע לי 30/30 מה עלי לעשות והאם זה הגיוני תודה נועם דרך אגב י שלי גם 10 אחוזי נכות מטינטון
באם הייתה וועדה רפואית אשר קבעה מסקנות שונות מהבדיקה, יש להגיש ערעור.
בהצלחה,
אורית פז, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, ככל שפקיד התביעות דחה את התביעה- יש להגיש תביעה לבית הדין האזורי לעבודה. ככל שרוצים לערר על החלטת וועדה מדרג ראשון- באמצעות הגשת ערר למוסד לביטוח לאומי. ככל שרוצים לערר על החלטת וועדה לערר...
המשך תשובה