עד לפניי כשנתיים (במשך כ30 שנים) עבדתי בעבודות מתכת ( מסגר רתך) ,ואז החלו כפות היידיים לכאוב לי חזק מאוד, ובעצם כל פעם שהיתחלתי עבודה חדשה בתחום שלי , עובד כמה ימים ןפשוט לא יכול יותר לעבוד ,(היו ימים שבקבוק מים לא יכלתי לפתוח) , ובעצם תקופה ארוכה מאוד אני לא עובד , ואין לי הכנסה , ולא יודע למי לפנות , אבל יש רגיעה מסויימת מכאבים בלתי נסבלים בשתי כפות ידי ,רופא אורטופד הזריק לי זריקה בשרשי כף היד ואמר לי להחליף מקצוע , (אני בן 55 ) ,מה עליי לעשות ? או למי לפנות ? בתחום שלי יש הרבה עבודה ,ולא יכול לעבוד עם ידיים כאלו , המעסיקים לא מקבלים את העניין וכל פעם נאלץ לעזוב , לא מאשים אותם , בתודה מראש על תשובה ,אם יש
ניתן בהחלט לפנות אל המוסד לביטוח לאומי בתביעה להכרה במחלתך כמחלת מקצוע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
רעות שלום, התביעה יכולה להיות מוכרת, בנסיבות מסויימות הקשרות לאופי העבודה שלך בגלידרייה, כתאונת עבודה על פי תורת המיקרו טראומה. פגיעה בעבודה מסוג מיקרו טראומה היא יציר פסיקה של בית המשפט ובאופן עקור...
המשך תשובה