אני עובד הוראה במשרד החינוך סובל מהעדר קול נקבעו לי אחוז נכות ממלל 5% שלא מקנים מעבר לתשלום חד פעמי. ועדה רפואית קבעה שעלי לצאת מהמערכת כי נגמרו ימי מחלה (שאני משלם לעצמי, השלמה למשכורת) כשאצא לפנסיה תקציבית השכר לאחר 30 שנה 4500 האם יש ממי לתבוע שהרי המחלה היא מחלת מקצוע (בפנסיה צוברת ניתן לעבוד והיתרה משולמת מהפנסיה) ואני נפלט מהמערכת עני וללא פיצוי על הנזק שנגרם לי משנות עבודה
יורי שלום!
ביטוח לאומי נועד לפצות אותך על אובדן הכנסתך ו/או משכורתך בתקופה לאחר הפגיעה למשך תקופה של 3 חודשים, אם נקבע כי אינך מסוגל לעבוד לא בעבודתך ולא בעבודה אחרת כתוצאה מהפגיעה (ובתנאי שתמציא אישור רפואי), הינך זכאי להגיש תביעה לקצבת הבטחת הכנסה בהתאם למצבים המזכים בקצבה וללא קשר לקצבה ששולמה לך בעבר.
תודה
עו"ד, שמעון אלפסי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
יוכבד שלום, מן הפרטים שמסרת עושה רושם שיש לפעול למיצוי זכויותייך, בין היתר על ידי הגשת תביעת אובדן כושר עבודה או פנסיית נכות. יחד עם זאת,ף יש לבחון את המקרה לגופו. נשמח לעמוד לרשותך. און רונן, עו"...
המשך תשובה