אני עובד הוראה במשרד החינוך סובל מהעדר קול נקבעו לי אחוז נכות ממלל 5% שלא מקנים מעבר לתשלום חד פעמי. ועדה רפואית קבעה שעלי לצאת מהמערכת כי נגמרו ימי מחלה (שאני משלם לעצמי, השלמה למשכורת) כשאצא לפנסיה תקציבית השכר לאחר 30 שנה 4500 האם יש ממי לתבוע שהרי המחלה היא מחלת מקצוע (בפנסיה צוברת ניתן לעבוד והיתרה משולמת מהפנסיה) ואני נפלט מהמערכת עני וללא פיצוי על הנזק שנגרם לי משנות עבודה
יורי שלום!
ביטוח לאומי נועד לפצות אותך על אובדן הכנסתך ו/או משכורתך בתקופה לאחר הפגיעה למשך תקופה של 3 חודשים, אם נקבע כי אינך מסוגל לעבוד לא בעבודתך ולא בעבודה אחרת כתוצאה מהפגיעה (ובתנאי שתמציא אישור רפואי), הינך זכאי להגיש תביעה לקצבת הבטחת הכנסה בהתאם למצבים המזכים בקצבה וללא קשר לקצבה ששולמה לך בעבר.
תודה
עו"ד, שמעון אלפסי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, ככל שפקיד התביעות דחה את התביעה- יש להגיש תביעה לבית הדין האזורי לעבודה. ככל שרוצים לערר על החלטת וועדה מדרג ראשון- באמצעות הגשת ערר למוסד לביטוח לאומי. ככל שרוצים לערר על החלטת וועדה לערר...
המשך תשובה