שלום! אני סובל ממרפק טניס כרוני כבר שנים, והרופאים ממליצים לי לעבור ניתוח. אני לא רוצנה להפסיק לעבוד, אז רציתי לוודא שהגשת תביעה למחלת מקצוע לא מחייבת להפסיק לעבוד. בברכה
מאיר שלום,
אכן כך, אינך חייב להפסיק לעבוד ,או אף לצמצם את היקף עבודתך.
אשמח לסייע בעניין.
בהצלחה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, במקרים מסויימים המוסד לביטוח לאומי מכיר במי שעובד עם כלים רוטטים וסובל מתחושת נימול בידיים כנפגע עבודה. על מנת לתת לך תשובה מושכלת יש לבחון את התיעוד הרפואי ואת אופי עבודתך הספציפי עם כלים ...
המשך תשובה