שלום, האם דופיטרן מוכר כמחלת מקצוע? תודה
.png)
ב"ל (אזורי נצ') 55646-09-11 לייב ולדמן - המוסד לביטוח לאומי (נבו 18.10.2012) "מספר עבודות סקירה שהתפרסמו בשנים האחרונות, שהתבססו על עבודות מחקריות מרובות, מצביעות על שכיחות יתר של המחלה בקרב עובדים שעבודתם כרוכה בעבודה ידנית קשה ורצופה בת שנים [פי 2 מאשר באוכלוסיית הביקורת לאחר התאמה לגורמים קונסטיטוציוניים אחרים] ובמיוחד בעבודה עם מכשירים רוטטים [פי 2.88]. שכיחות יתר זו מצביעה אפשרות של קשר סיבתי בין המחלה לבין עבודה ידנית מאומצת וממושכת."
במילים אחרות, ככל ועבדת במשך מס' שנים לפחות עם כלים רוטטים, יש אפשרות להכיר בקשר בין תנאי העבודה והתפרצות המחלה.
נשמח לעמוד לשירותך.
משרד עו"ד רונן - מעוז.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, תביעת נזיקין כנגד מקום העבודה מתיישנת בתום שבע שנים. תבייעה מול המוסד לביטוח לאומי "מתיישנת" בתום שנה, אולם ניתן להגישה ומבוצעת הפחתה מן הגימלאות להן נמא העובד זכאי בהתאם למספר השנים בהן הע...
המשך תשובה