שלום רב, אני במשך השנים האחרונות עבדתי בעבודות בניין והייתי חשוף לשמש שעות רבות. לאחרונה גילו אצלי מלנומה. האם אפשר לתבוע בגין מחלת עבודה? תודה
.png)
היי רונן.
הקשר בין הדברים ידוע ומוכר עם זאת ביטוח לאומי יבדוק את סוג העבודה בה עבדת והיקף וסוג החשיפה לשמש. במידה ותוכר הנכות נקבעת ע"י ועדה רפואית ע"י שילוב של 2 סעיפי ליקוי כתלות בחומרת הפגיעה העורית.
נשמח לעמוד לשירותך בכל עת,
אורן מעוז, עו"ד
ביטוח לאומי - מחלות מקצוע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי, היות ושחיקת סחוסי הברכיים הינה תופעה מוכרת בעשור הרביעי והחמישי ללא קשר לסוג העיסוק - לא מן הנמנע שביטוח לאומי יערים קשיים על ההכרה, עם זאת , בהחלט יש מקום להגיש את התביעה. נשמח לעמוד לשיר...
המשך תשובה