שלום רב, בתקופה האחרונה בעלי ( בן 41) סובל מכאבים בברכיים. הכאבים ככל הנראה נובעים מעבודתו הפיזית ( עליות וירידות מסולם במהלך יום עבודה וכמעט 9 שעות על הרגליים). טרם פנינו לרופא אבל לפי מה שהבנתי כדאי לקבל מהמעסיק טופס מיוחד ובמידה ומדובר במחלת מקצוע הוא יהיה זכאי לפיצוי/קצבה וכו׳. האם נכון הדבר, האם בביקור ראשון לאורטופד חייבים להצטייד בטופס מיוחד? תודה רבה
היי אלכסנדרה,
אני משערת כי הטופס שאליו את מתייחסת הינו טופס בל/202 - תביעה למחלת מקצוע. אכן יש להחתים את המעסיק על טופס זה ולהגישו לביטוח הלאומי אולם אין צורך להצטייד בביקור אצל הרופא בטופס זה.
עו"ד אורטל יונה | משרד עו"ד רנרט-סלומון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי שירה . אין מניעה לחזור לעבודה בזמן שהתביעה למחלת מקצוע מתבררת בביטוח לאומי. עו"ד אורן מעוז ביטוח לאומי ומחלות מקצוע ...
המשך תשובה