אני עובד במפעל כימי במשך15 שנים, ולאחרונה התפתחה אצלי מחלת עור כרונית דרמטיטיס באזור הידיים.מהם התנאים והקריטריונים שעליי לעמוד בהם כדי שמחלת העור תוכר על ידי המוסד לביטוח לאומי כמחלת מקצוע?
.png)
כן. מחלות עור הן מהקטגוריות היותר מוכרות בביטוח הלאומי, ובפרט כאשר מדובר בחשיפה ממושכת לחומרים כימיים, ממסים, חומצות, בסיסים, דטרגנטים, שמנים, מתכות או אבקות תעשייתיות. במפעל כימי – נקודת הפתיחה שלך חזקה יחסית, במיוחד עם ותק של 15 שנים.
מוזמן להתייעץ במידת הצורך
בברכה, עו"ד אורן מעוז 03-3094537
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, חסרים פרטים רבים בשאלתך על מנת שניתן יהיה להתיחס ספציפית למחלה ממנה אתה סובל. באופן עקרוני, ככל שמדובר במחלה שיאורע דחק יכול לגרום להתפרצותה וניתן להוכיח התקיימותו של אירוע דחק בזמנים הרלוו...
המשך תשובה