שלום אני עובדת בגן ילדים מזה 4 שנים במסגרת עבודתי אני מרימה ילדים ומתכופפת לא מעט בחודש האחרון אני בחופשת מחלה בגלל דלקת בגב . האם אני יכולה לתבוע פגיעת עבודה ואם כן מה עלי לעשות ולמי לפנות תודה מראש
אלינור שלום,
פגיעת גב לאחר התכופפות תכופה במהלך עבודה בגן ילדים עשויה להיות מוכרת כפגיעה בעבודה מכוח תורת המיקרוטראומה.
יש לפנות למוסד לביטוח לאומי לצורך הכרה בפגיעתך, למלא את הטפסים המתאימים ולצרף את מלוא התיעוד הרפואי הרלוונטי.
אשמח לסייע בעניין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, חסר פירוט באשר לאופי העבודה וחומרת הפגיעה, לרבות האבחנה הספציפית. באופן עקרוני, ככל שמדובר בפעולות חוזרות ונשנות של היד אשר גרמו לפגיעה- ניתן להגיש תביעה לבמוסד לביטוח לאומי, אולם יש לעשות ...
המשך תשובה