אבי עבד 20 שנה כסייד, עכשיו התגלו אצלו בעיות ברכיים חמורות. איך אפשר לקשור בין העבודה למחלות ולקבוע שזו מחלת מקצוע?
כפיר שלום,
ככלל, אם אביך נזקק לעשות פעולות חוזרות ונשנות בשעת עבודתו כסייד ופעולות אלו גרמו לפגיעה המצטברת בברכיו, אזי ניתן לקבל הכרה כנפגע עבודה.
יחד עם זאת, יש לבחון את נסיבות המקרה הספציפי, הפעולות שנדרש אביך לעשות וכן את טיב הפגיעה המדוברת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, ככל שניתן לראות בתיעוד הרפואי שאכן תנאי העבודה הם שגרמו לפריקה הראשונה וזו שאחריה- בהחלט יש מקום לבחון הגשת תביעה למוסד לביטוח לאומי...
המשך תשובה