אני עובד כנהג משאית כ-15 שנה, ולאחרונה אובחנתי עם פריצת דיסק. האם ייתכן שזה ייחשב מחלת מקצוע? איך ניתן להוכיח קשר בין העבודה לבין הפגיעה, ומה הסיכוי לקבל הכרה מביטוח לאומי?
.png)
שלום בועז,
פריצת דיסק על רקע תעסוקתי יכולה להיות מוכרת כמחלת מקצוע בביטוח לאומי. הסיכויים אפשריים , צריך לפנות לייעוץ עו"ד בתחום.
בברכה,
אורן מעוז, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
ב"ל (אזורי נצ`) 55646-09-11 לייב ולדמן - המוסד לביטוח לאומי (נבו 18.10.2012) "מספר עבודות סקירה שהתפרסמו בשנים האחרונות, שהתבססו על עבודות מחקריות מרובות, מצביעות על שכיחות יתר של המחלה בקרב עובדים ...
המשך תשובה