בשנת 2003 קבעה וועדה של ה-מ.ל.ל. נכות כללית 19%. 10% סוכרת,10% אסטמה,10% עיניים. בדיקות לב בשנים: 2009,2003,1999, תקינות. בדתי 8 שנים מחסנאי. בשנת 2013 נקבעה נכותי 86%. ה-מ.ל.ל, דחה את תביעותיי למחלת מקצוע בעניין כתף קפואה ומחלת לב. העניין נמצא בביה"ד לעבודה. שאלתי: האם אני יכל לתבוע את מעבידי עקב המחלות שנגרמו לי כתוצאה מעבודתי. תודה.
כן אבל צריך להוכיח קשר סיבתי כמובן .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, משאלתך עולות סוגיות בין היתר של קשר סיבתי ושל התיישנות. יש לבדוק את הפרטים כדבעי לפני הגשת תביעה כלשהי. בברכה, עו"ד אורן מעוז. מחלות מקצוע - ביטוח לאומי ...
המשך תשובה