בשנת 2003 קבעה וועדה של ה-מ.ל.ל. נכות כללית 19%. 10% סוכרת,10% אסטמה,10% עיניים. בדיקות לב בשנים: 2009,2003,1999, תקינות. בדתי 8 שנים מחסנאי. בשנת 2013 נקבעה נכותי 86%. ה-מ.ל.ל, דחה את תביעותיי למחלת מקצוע בעניין כתף קפואה ומחלת לב. העניין נמצא בביה"ד לעבודה. שאלתי: האם אני יכל לתבוע את מעבידי עקב המחלות שנגרמו לי כתוצאה מעבודתי. תודה.
כן אבל צריך להוכיח קשר סיבתי כמובן .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
בהחלט ישנם בפסיקה ענפה תקדימים דומים וניתן להכיר באירוע מתח בעבודה כגורם בלעדי להתקף לב. עם זאת יש לקבל את התיק ולבדוק את מלוא הפרטים הנוגעים לאירוע. נשמע לסייע, עו"ד אורן מעוז ביטוח לאומי ומח...
המשך תשובה