אני בת 62, עובדת למעלה מ-40 שנה. מחשב - 9 שעות ביום, הרמת קלסרים וכו. בבדיקות שעשיתי התגלה קרע בגיד ודלקת. האורטופד ציין במפורש שזה כתוצאה מעבודה מול מחשב והתנועות הרוטיניות.האם אני זכאית לתבוע מחלת מקצוע? מה אני צריכה לשם כך?
כן הינך זכאית לתבוע מחלת מקצוע בתביעה לביטוח לאומי. חשוב מאוד לעשות זאת דרך גורם מלווה ומקצועי כי אין אלו תביעות קלות להוכחה.
בהצלחה,
אורית פז, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי דורית, יש לבדוק האם מדובר בפגיעה העולה כדי אחוזי נכות המזכה בתגמולי ביטוח. עו"ד אורן מעוז, ביטוח לאומי ומחלות מקצוע...
המשך תשובה