שלום, שמי ענת ואני עובדת במשרד כ36 שנים , קבלתי אישור מרופא תעסוקתי לעבוד 6 שעות ביום ושאר השעות יורדות מימי מחלה, וכך אני עובדת מ2009 האם אפשר להגיש תביעה למחלת מקצוע?
יש לבחון את החומר הרפואי אשר יש בידיך על מנת לבחון תביעה כתאונת עבודה או מחלת מקצוע כמו כן יש לדעת מהו עיסוקך.
בברכה,
אורית פז, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, תביעת נזיקין כנגד מקום העבודה מתיישנת בתום שבע שנים. תבייעה מול המוסד לביטוח לאומי "מתיישנת" בתום שנה, אולם ניתן להגישה ומבוצעת הפחתה מן הגימלאות להן נמא העובד זכאי בהתאם למספר השנים בהן הע...
המשך תשובה