גילו לאבי סרטן תוך כדי העבודה, הוא כבר 20 שנה פלוס באותו מפעל. ההנחיה של הרופא התעסוקתי זה להוריד לו בשעות העבודה מבלי להוריד במשכורת. רצינו לדעת האם המעסיק מחויב להישמע להנחיה ומה התוקף בד"כ של כזה דבר?
.png)
הנחיה של רופא תעסוקתי מחייבת מבחינת היקף המשרה. לגבי השכר וכו'- תלוי בהסכם העבודה שיש לאביך.
בריאות איתנה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום , אכן ניתן להגיש לביטוח לאומי תביעה למחלת מקצוע. ניתן להוריד מהאתר ולמלא עצמאית טופס בל 211 ולצרף אליו את כל התיק הרפואי. כמו כן ניתן להיעזר בשירותיו של עו"ד לליווי מקצועי מלא לכל התהליך . ...
המשך תשובה