אני עובד כנהג משאית כמעט 17 שנה, שנתיים וחצי אחרונות עובד כנהג אוטובוס ציבורי. בתקופה זאת התחילו והתחזקו מאוד כאבים בכתף - מניח שעקב שעות עבודה מרובות. האם ניתן להכיר כמחלת מקצוע?
.png)
יש לבחון את הבעיה בכתף לעומק ואת תנאי העבודה הספציפיים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי, היות ושחיקת סחוסי הברכיים הינה תופעה מוכרת בעשור הרביעי והחמישי ללא קשר לסוג העיסוק - לא מן הנמנע שביטוח לאומי יערים קשיים על ההכרה, עם זאת , בהחלט יש מקום להגיש את התביעה. נשמח לעמוד לשיר...
המשך תשובה