שלום, אובחנתי עם מחלת קינבוק שלב 2 בשורש כף יד עם סימני AVN. יש לי ביטוח רפואי פרטי וביטוח תאונות אישיות. האם ניתן לתבוע אחד מהם בעקבות המחלה הנל? או את ביטוח לאומי? תודה רבה
.png)
שלום רב,
מדובר במחלה הפוגעת בעיקר בשורש היד הדומיננטית.
ישנם מספר גורמים אפשריים למחלה וחלקם יכולים להתאים תביעה מול המוסד לביטוח לאומי כתאונת עבודה/ מיקרו טראומה/ מחלת מקצוע.
ביחס לביטוחים הפרטיים- יש לעבור על הפוליסות שרכשת ולבדוק האם קיים בהן כיסוי רלוונטי.
נשמח לתאם פגישה ולסייע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי שימי, נזקים כמו טנטון וסחרחורות אחרי תאונת דרכים מוכרים ובהחלט ברי פיצוי במסגרת תביעה מול ביטוח החובה של הרכב. משרדנו עוסק בתחום כבשגרה. נשמח לעמוד לשירותך. אורן מעוז, עו"ד ...
המשך תשובה