שלום, אובחנתי עם מחלת קינבוק שלב 2 בשורש כף יד עם סימני AVN. יש לי ביטוח רפואי פרטי וביטוח תאונות אישיות. האם ניתן לתבוע אחד מהם בעקבות המחלה הנל? או את ביטוח לאומי? תודה רבה
.png)
שלום רב,
מדובר במחלה הפוגעת בעיקר בשורש היד הדומיננטית.
ישנם מספר גורמים אפשריים למחלה וחלקם יכולים להתאים תביעה מול המוסד לביטוח לאומי כתאונת עבודה/ מיקרו טראומה/ מחלת מקצוע.
ביחס לביטוחים הפרטיים- יש לעבור על הפוליסות שרכשת ולבדוק האם קיים בהן כיסוי רלוונטי.
נשמח לתאם פגישה ולסייע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
פרקינסון יכולה להיחשב כמחלת מקצוע, כאשר מדובר במחלה שפרצה בעקבות חשיפה ממושכת לחומרים רעילים בדגש על, אבק מזיק, מדללי צבע, ממיסים אורגניים, ברזל, עופרת, נחושת, חומרי הדברה וכו`. יש לבדוק את תנאי העב...
המשך תשובה