אני עובד כשלוש שנים בתור מרכיב ריהוט, מה שמצריך ממני שהייה ממושכת על הברכיים במשך כל יום עבודה 6 ימים בשבוע, עברתי ניתוח לאחר דלקת שהתפתחה לזיהום, ולאחרונה התפתחה שוב דלקת המלווה בכאבים חריפים. אשמח לדעת איך אוכל לפעול למיצוי זכויות.
.png)
שלום דניאל,
במקרה שאתה מתאר, יש מקום לפנות למוסד לביטוח לאומי להכרה במחלת מקצוע וגם לפוליסות המבטחות אובדן כושר עבודה .
נשמח לעמוד לשירותך
משרד עו"ד רונן- מעוז
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום מיטל, חסרים פרטים באשר לאופי עבודתך על מנת שנוכל להתייחס ספציפית למקרה שלך. יחד עם זאת אוכל לציין שפיברומיאלגיה שהתפרצה בעקבות תאונת עבודה, או בעקבות תנאי העבודה (חשיפה לחומרים מסוכנים, שרשרת א...
המשך תשובה