אני עובד כספר מזה 23 שנים עצמאי בעל מספרה ידוע שספר הוא מעין פסיכולוג ששומע בין אם הוא רוצה ובין אם לא את ״צרותיהם״ של כל הלקוחות. לא בהכרח דברים משמחים וטובים. גם מצבים קשים כגון: מחלות, פטירות, בגידות וכו׳ וכו׳. לציין כי אני נפגע פוסט טראומטי (5%) ביטוח לאומי. משך כל השנים של לשמוע ולהאזין את אותן הבעיות שציינתי לעיל זה משפיע עליי מאוד מאוד מבחינה נפשית ויש ימים שמאוד קשה לי לתפקד בעבודה, איני יכול להגיד ללקוח כי לא בא לי לשמוע אותו. זה לא מנומס לא יפה ולא יאה. ואני עם מצבי רוח ירודים וזה לא בשליטתי, ואני לא מצליח להפיק את המיטב בעבודה (כלומר לפעמים לקוחות לא כל כך מרוצים). כך שזה פגע לי בהכנסות ובצדק. האם במצב זה ניתן לטעון ל״מחלת מקצוע״. בהמלצת פסיכאטר התחלתי טיפול תרופתי של ציפרלקס למשך 9 חודשים. כידוע ישנן תופעות לואי מרובות לתרופה זו. כמו עייפות מוגברת וכאבי ראש ובחילות יש ימים שאני לא מסוגל לתפקד. מה דעתך בעניין?
אכן ספר הוא ההיפך מנהג מונית , הראשון שומע והשני מדבר .
עקרונית זה יכול להיות. לא הסברת על מה אתה מוכר בביטוח לאומי 5% ובאיזה הקשר.
המקרה שלך מעניין מאוד.
הוא דומה לרופאים ולפסכיאטרים ולאנשי ההצלה הנחשפים למראות קשים.
אם תרצה , צור קשר כדי שאקבל ממך יותר נתונים .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
ככל שניתן להוכיח שמדובר בבעיה שנובעת מתנאי העבודה - הביטוח הלאומי יכיר בה ככזו. בקע מוכר ככל שהיה אירוע חריג ולאחריו טיפול רפואי מתאים. יש לעבוד על התיעוד הרפואי ותנאי העבודה בכדי להשיב בצורה מושכלת....
המשך תשובה