יצאתי לפנסיה מוקדת בגיל 59. עבדתי 30 שנה כמורה לחנ"ג בשמש. בשנתיים האחרונות הוציאו לי כבר נקודה טרום סרטנית וגם נקודה סרטנית המוכרת בשם מלנומה. האם אני זכאית לפיצוי?
.png)
שלום רב,
עובד שנחשף באופן קבוע לשמש ובעקבות חשיפה זו לקה בסרטן מן הסוג הנגם כתוצאה מחשיפה לשמש- עשוי להיות מוכר ע"י המוסד לביטוח לאומי כמי שנפגע בעבודתו ולזכות בפיצויים.
כמו כן, במידה והעבודה בוצעה מבלי שהמעסיק סיפק אמצעי מיגון מתאימים כמו קרם הגנה, אזור מוצל לקיום השיעורים וככל שלא נערכו הדרכות מיגון תקופתיות על ידי המעסיק - ניתן לשקול גם הגשת תביעה כנגד המעסיק.
עם זאת יש צורך בבדיקת המקרה לגופו יחד עם המסמכים הרפואיים.
בכבוד רב,
און רונן, עו"ד - עוסק בתחום הביטוח הלאומי
נשמח לעמוד לשירותך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, יש להציא את רשימת החומרים איתם באת במגע ולבחון האם ניתן לקשרם למחלת הכליות ממנה את סובלת. ככל שימצא קשר- ניתן לתבוע את המוסד לביטוח לאומי ולבחון תביעה כנגד המעסיק. נשמח לסייע בתהליך....
המשך תשובה