אני מורה 36 שנים לפני 6 שנים עברתי ניתוח במיתרי הקול בעקבות המקצוע בו אני עובדת. בטוח לאומי הכיר לי נכות מקצועית 5%. לא קבלתי מבטוח לאומי כספים כלשהם. המשכתי לעבוד ושוב אני מתקשה לדבר ולהרים את הקול אני סובלת שוב מאותם תופעות רפואיות כמו לפני הניתוח. אני שוקלת פרישה אני בת 60.8 האם אני אהיה זכאית לגמול נכות ומקביל גם לקצבת זקנה לכשיגע לי? שאלתי השנייה האם אני צריכה להגיש תביעה נכות מקצועית מחדש? תודה נורית
יש להגיש תביעה להחמרת מצב לביטוח לאומי.
בהצלחה,
אורית פז, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום, ההטבות של ביטוח לאומי לנפגעי עבודה הן מגוונות. יש הטבות כספיות (מענק חד פעמי או קצבה חודשית כתלות בשיעור הנכות) וישנן גם הטבות כמו החזר הוצאות רפואיות ושיקום מקצועי. הדבר תלוי מקרה. בברכה,...
המשך תשובה