שלום רב, נגרמו לי מספר סדקים באצבע המורה ובאמה, זה לא שקיבלתי מכה או משהו כזה, אני עובדת הנהלה וכנראה שזה נגרם מהקלדות ותיוקים. האם אני יכולה לתבוע את מקום העבודה?
יש צורך להוכיח את הקשר הסיבתי בין תנאי עבודתך לבין מצבך הבריאותי. אנא פני לרופא אשר יקשר זאת.
לאחר מכן יש לשקול את סיכויי התביעה.
בהצלחה,
אורית פז, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
יש למלא טופס תביעה להכרה במחלת מקצוע או ליקוי רפואי כתוצאה מתנאי עבודה. יש לשים לב שברוב המקרים אין להסתפק רק באישור הרופא התעסוקתי ויש חשיבות רבה ליתר התיעוד הרפואי ולתאור תנאי העבודה הרלוונטיים....
המשך תשובה