שלום לעו"ד, לאחרונה במוסד לביטוח לאומי דחה את תביעתי בגין מחלת מקצוע עקב ירידה בראייה. איך מערערים על כך?
טוביה שלום,
אם אני מבין נכון את שאלתך וההחלטה על דחיית התביעה התקבלה על ידי פקיד התביעות, הדרך להשיג על ההחלטה היא באמצעות הגשת תביעה לבית הדין לעבודה בתוך שנה ממועד הדחייה.
אני מציע לך להיעזר בעו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, משאלתך עולות סוגיות בין היתר של קשר סיבתי ושל התיישנות. יש לבדוק את הפרטים כדבעי לפני הגשת תביעה כלשהי. בברכה, עו"ד אורן מעוז. מחלות מקצוע - ביטוח לאומי ...
המשך תשובה