שלום לעו"ד, לאחרונה במוסד לביטוח לאומי דחה את תביעתי בגין מחלת מקצוע עקב ירידה בראייה. איך מערערים על כך?
טוביה שלום,
אם אני מבין נכון את שאלתך וההחלטה על דחיית התביעה התקבלה על ידי פקיד התביעות, הדרך להשיג על ההחלטה היא באמצעות הגשת תביעה לבית הדין לעבודה בתוך שנה ממועד הדחייה.
אני מציע לך להיעזר בעו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי, לרוב אנשים שחלו בהפטיטיס מסוג B חלו בעקבות עבודתם בבתי חולים, מרפאות, או במקומות עבודה בהם באו במגע עם הפרשות של אנשים חולים, עשויים להיות מוכרים כנכי עבודה. בברכה, אורן מעוז. עו"ד. ...
המשך תשובה