שלום עו"ד סמי אבו ורדה . עבדתי שנים עם מיקרוסקופ מגדיל שכנראה גרם לי לירידה בראיה . כשהתחלתי לעבוד הראיה שלי היתה 6:6 והיום אני נזקק עקב עבודתי במיגרוסקופ מגדיל להרכבת משקיים כי הראיה שלי מקרוב גרוע ביותר . האם לדעתך ניתן לתבוע במקרה שלי ירידת ראיה כמחלת מקצוע ? יש סיכוי ? תודה
האם הראיה תקינה אחרי תיקון אופטי ? ( משקפיים ) כי אם כן אז אין נכות ולכן ספק אם בכלל כדאי להיכנס לשאלת הגרימה והקשר הסיבתי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, אלרגיה יכולה להתפתח בעקבות חשיפה לחומרים שונים במהלך העבודה ובמקרה זה תוכר כמחלת מקצוע. בכדי לבחון את המקרה יש לבדוק אלילו חומרים ספציפיים נחשפת במקום עבודתך, האם אלו חומרים המוכרים ככאלו א...
המשך תשובה