שלום רב, אני אחות מזה כ-17שנה,עובדת במסגרת אשפוזית בבית החולים, במסגרת עבודתי אני עומדת שעות רבות על הרגליים, לעתים יכולות להיות משמרות ללא מנוחה. כעת אני סובלת מדורבן או לפי השפה המקצועית פלאנטר פאסיטיס, זה גורם לכאבים ואי יכולת לעמוד על הרגליים לזמן ממושך... שאלתי היא האם האבחנה הנ'ל יכולה להיות מוכרת במחלת מקצוע?? בברכה צאלה
שלום רב.
ראשית יש להתייעץ עם הרופא המטפל ולבדוק האם לדעתו ישנו קשר בין עמידה ממושכת לבין הדורבן.
במידה וכן-כדאי לפנות אל המוסד לביטוח לאומי בתביעה להכרה בכך שמחלת מקצוע.
רפואה שלמה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
יובש כרוני בעיניים יכול להיחשב כמחלה המזכה לפיצויים. יובש כרוני כתוצאה ממאמץ מול המחשב הוא בדרך כלל תחלואה טבעית. עם זאת, ככל שלהוכיח קשר סיבתי בין העבודה מול המחשב ושהמחשב הוא הגורם העיקרי ליובש יגב...
המשך תשובה