שלום. ביטוח לאומי קבע כי אני סובל מ-15% נכות בגלל מחלת אסטמה ברמה בינונית עד קשה. המחלה נגרמה לי לטענתי בגלל חשיפת לחומרים בעייתיים בעבודה. האם אני זכאי להכרה באובדן כושר עבודה. הבעיה היא שאני לא מדווח על המחלה למעסיק הנוכחי וזאת מתוך חשש שהוא לא יעסיק אותי. מה זה אומר לגבי הזכויות שלי?
1. האם מחלת מקצוע ?
2. האם התשלום בגין אכ"ע מתקרב מהשכר ?
3. במה אתה עובד כעת ואיך אתה מסתדר ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, כאב יכול לנבוע מסיבות רבות, התשובה לשאלה תלויה באבחנה הרפואית. ככל שמקור הכאב במחלה/בעיה שניתן לקשור לעבודתך כנגר- יהיה מקום להגשת תביעה. נשמח לעמוד לשרותך....
המשך תשובה