שלום רב, רציתי לשאול, האם שחיקה בברך יכולה להיות סיבה לתביעה בביטוח למחלת מקצוע- עבור נהג אוטובוס ציבורי?
.png)
שלום רב,
פעולות חוזרות ונשנות של כיפוך הברך בהחלט יכולות להוביך לשחיקת הסחוס בברך.
יש לבחון את התיעוד הרפואי ותנאי העבודה לאורך השנים ולהגיש תביעה מתאימה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי יסמין, בקצרה אציין כי המקרה שאת מתארת בהחלט עשוי להיות מוכר ע"י המוסד לביטוח לאומי כפגיעה/תסמונת הקשורה בתנאי עבודתך. במידה ואכן תוכרי כנפגעת עבודה ביטוח לאומי יזמן אותך לוועדה רפואית לקבוע את ש...
המשך תשובה