המחלה גורמת להפרעה בראיה ולמגבלות. הרופאים סבורים שהמחלה נובעת מלחץ. אני סבור שזהו לחץ שנבע לי בעבודתי. כרגע אני עובד ואמור אפילו להתחיל עבודה חדשה ואני בחששות רבות לגבי בריאותי. האם מגיע לי משהו?
יש להוכיח קשר סיבתי בין הפגיעה לתנאי העבודה
באם תוכיח זאת יש לבחון הגשת תביעה לביטוח לאומי
בהצלחה,
אורית פז, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
עובד שנחשף לרעש עז באופו חד פעמי או שנחשף באופן קבוע לרעשים מזיקים או עובד בתנאי רעש משתנים עשוי להיות מוכר במוסד לביטוח לאומי היה וקיימת גם ירידה בשמיעה בתדרויות הדיבור. כמו כן, במידה והעבודה בוצעה מ...
המשך תשובה