אני בן 60 ,עובד כמאבטח במשך 4 שנים.ונדרש לעשות סיורים רגליים במשמרת העבודה לאחרונה יש לי בעיה רפואית של שחיקה באגן שמאל ואף קיבלתי על כך אחוז נכות מביטוח לאומי. אני סובל מכאבים חזקים וכרוניים ברגל, מתעייף מהר וצולע. האם אני יכול לתבוע את המעסיק שלי עקב הפגיעה בתפקוד שלי. כשהתחלתי לעבוד לא היתה לי בעיה כלשהיא ברגל
לא ממש. מה הייתה רשלנותו של המעביד אם בכלל ?!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אביטל שלום, ראשית נבקש להשתתף בצערכם. ככל שניתן להוכיח שתנאי עבודה הם אלו שהביאו לפרוץ מחלה, ניתן להגיש תביעה הן למוסד לביטוח לאומי והן כנגד המעסיק שלא סיפק תנאי עבודה בטיחותיים. היה והעובד הולך לע...
המשך תשובה