שלום רב. עבדתי במשך השנים האחרונות במעבדת מחשבים מתחת לאדמה, בה יש המון מחשבים וקרינה רבה. לאחרונה גילו לי גידול בראש. האם אפשר לתבוע בגין מחלת מקצוע? תודה
.png)
איננו מכירים בנתונים חד משמעיים לגבי מחשבים הפולטים קרינה מזיקה. ניתן לנסות לאתר מחקרים בנושא ולהציג לביטוח לאומי.
בתודה ,
אורן מעוז, עו"ד
מחלות מקצוע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, כאב יכול לנבוע מסיבות רבות, התשובה לשאלה תלויה באבחנה הרפואית. ככל שמקור הכאב במחלה/בעיה שניתן לקשור לעבודתך כנגר- יהיה מקום להגשת תביעה. נשמח לעמוד לשרותך....
המשך תשובה