שלום רב. עבדתי במשך השנים האחרונות במעבדת מחשבים מתחת לאדמה, בה יש המון מחשבים וקרינה רבה. לאחרונה גילו לי גידול בראש. האם אפשר לתבוע בגין מחלת מקצוע? תודה
.png)
איננו מכירים בנתונים חד משמעיים לגבי מחשבים הפולטים קרינה מזיקה. ניתן לנסות לאתר מחקרים בנושא ולהציג לביטוח לאומי.
בתודה ,
אורן מעוז, עו"ד
מחלות מקצוע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי, מתיאור המקרה סביר להניח שלא תהיי זכאית לקצבה מקרן הפנסיה לפני שתצברי 60 חודשי חברות רצופים בקרן. עם זאת, ייתכן ותהיינה זכויות בביטוח לאומי. בהצלחה , אורן מעוז, עו"ד. ...
המשך תשובה