פריצת דיסק כתוצאה מעבודות שיפוצים ונשיאה של מוטות ומשטחים כבדים, את מי תובעים פיצויים ביטוח לאומי או המעסיק? תודה.
.png)
שלום רב,
כאשר מדובר בתאונת עבודה או במחלת מקצוע יש לבחון האם ניתן להגיש תביעה כנגד המעסיק, בנוסף להגשת התביעה כנגד המוסד לביטוח לאומי.
אופן ביצוע העבודה, תנאי העבודה, ההסברים וההדכות שהמעסיק העביר ונתונים נוספים חסרים על מנת לבחון את המקרה שלך לגופו ולהחליט האם לתבוע גם את המעסיק או לא.
נשמח לעמוד לשרותך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
ניתן להגיש תביעה לביטוח לאומי עקב חשיפה לאסבסט במהלך עבודתך במשך שנים ולקבל נכות גבוהה עקב מחלת ריאות. כמו כן אפשר לשקול תביעה אזרחית כנגד המעסיק . רצוי להיעזר בשירותיו של עו"ד שכן מדובר בהליך מורכב ...
המשך תשובה