אני עובדת במקום מזה שלוש שנים ומשתמשת בעיקר בתוכנה הדומה לאקסל, במהלך התקופה בעבודה חל ירידה משמעותית בראייה עם גדילה של מספר בכל חצי שנה לערך, האם נחשב לתאונת עבודה?
יש לבחון אם אכן התדרדרות הראייה היא כתוצאה מהעבודה באמצעות חוות דעת רפואית. אין זה קל להוכיח כי הירידה בראייה היא כתוצאה מהעבודה. וגם אם כן, יש לבחון מהם אחוזי הנכות אשר נותרו לך, אם בכלל.
בהצלחה,
אורית פז, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
רעות שלום, התביעה יכולה להיות מוכרת, בנסיבות מסויימות הקשרות לאופי העבודה שלך בגלידרייה, כתאונת עבודה על פי תורת המיקרו טראומה. פגיעה בעבודה מסוג מיקרו טראומה היא יציר פסיקה של בית המשפט ובאופן עקור...
המשך תשובה