אני עובדת במקום מזה שלוש שנים ומשתמשת בעיקר בתוכנה הדומה לאקסל, במהלך התקופה בעבודה חל ירידה משמעותית בראייה עם גדילה של מספר בכל חצי שנה לערך, האם נחשב לתאונת עבודה?
יש לבחון אם אכן התדרדרות הראייה היא כתוצאה מהעבודה באמצעות חוות דעת רפואית. אין זה קל להוכיח כי הירידה בראייה היא כתוצאה מהעבודה. וגם אם כן, יש לבחון מהם אחוזי הנכות אשר נותרו לך, אם בכלל.
בהצלחה,
אורית פז, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, חסרים פרטים בכדי לתת תשובה ספציפית. יש לעבור על כל התיעוד הרפואי והפרוטוקולים של ביטוח לאומי ובהתאם לקבל החלטה האם לפנות להחמרת מצב בתביעה הקיימת או לפתוח תביעה חדשה. נשמח לסייע....
המשך תשובה